Goa

Nu ar vi inne pa var sista dag har i Goa och om mindre an 10 timmar borjar vi var resa hem till Sverige!! Goa har varit en skon avslutning pa var Indien tripp, fatt bade sol, bad och god mat. Har anven blitt en del shopping, hur mycket forsaljare som helst.. Vi har bott i en beach hut vid stranden, jatte harligt forutom att det finns rattor.. vaknade inatt av att en var framme och nosade mig i ansiktet.. men men, tur att man inte ar radd for dem. :D

Nu ska jag ut pa en sista shopping runda, maste ju ta slut pa mina sista rupies..
ses hemma i Sverige!

Tack for att ni foljt var blogg, hoppas det varit kul att lasa!

Charlotta


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Namaste brudar!



Jag prickade in rätt dag för att läsa på bloggen! Välkomna till kalla Sverige! Vet inte hur det är i era hemtrakter men i Umeå är det härlig vinter med snöfall, snövallar och massa minus. Hoppas ni kan aklimatisera er... Elin och Charlotta, ni är allt fina. Allt bra och skönt till er! Kram Viktor & Jennifer

2010-02-28 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0